أعربت الإعلامية ياسمين عز ، عن استيائها من حوادث التحرش والخطف التي حدثت خلال الأسابيع الماضية، مشيرة إلى أن ما حدث فضيحة للعالم.

وقالت ياسمين عز، من خلال برنامج كلام الناس: "جماعة فضحتونا، السائقين الغير منضبطين، كان فيه أباء كانوا معتمدين على شركات التوصيل مثل أوبر، كانوا الأباء بيستأمنكوا على ولادهم، فتكون النتيجة خيانة الأمانة ولقمة العيش، خطف وتحرش وضرب ومحاولات اغتصاب، اللي مترباش في بيت أهله الحكومة تربيه".

وأضافت ياسمين عز: "أتم مين عشان تعملوا لينا الرعب دا، احنا بعد حادثة حبيبة قولنا اضرب المربوط يخاف السايب، لا ماشاء الله أبهرتونا، ولا ده كان بيحصل من زمان، ولا انتم اللي اتجرئتم، ممكن اعرف فيه كام بنت حصل كدا، واحنا معاكي والإعلام مأثرش نهائي".

المصدر: مصراوي

كلمات دلالية: معبر رفح التصالح في مخالفات البناء أسعار الذهب مهرجان كان السينمائي الطقس سعر الدولار سعر الفائدة رد إسرائيل على إيران الهجوم الإيراني رأس الحكمة فانتازي طوفان الأقصى الحرب في السودان ياسمين عز یاسمین عز

إقرأ أيضاً:

مبروك لزينة العرايس".. لطيفة تهئى شيرين عبد الوهاب بخطبتها

حرصت الفنانة لطيفة على تهنئة المطربة شيرين عبد الوهاب، بعد إعلان خطبتها، وذلك من خلال حسابها الشخصي على موقع “إكس”، حيث كتبت تغريدة قالت فيها: "مبروك لزينة العرايس شيري، ويا رب ترجع شيرين اللي نعرفها بالحب الصادق والاختيار الصائب”.

شيرين عبد الوهاب


وفي سياق متصل، أعلنت صحفية لبنانية عن خطبة الفنانة شيرين عبد الوهاب لرجل أعمال، ومن المقرر عقد قرانها خلال الأيام المقبلة. 


وهنأ الفنان حسام حبيب زوج شيرين عبد الوهاب السابق، خلال برنامج Et بالعربي، على خطبتها، قائلًا: "ألف ألف مبروك واتمنالك أحلى حياة في الدنيا وسعاده انتي عارفة، العشرة والصداقة اللي بينا وهي دي اللي بتدوم، وبتمنالها الرضا والسعادة وتفضل أحلى حاجة في الدنيا".

 


آخر أعمال شيرين عبد الوهاب


والجدير بالذكر أن آخر أعمال شيرين عبد الوهاب أغنية الدهب، التي طرحتها مؤخرًا وحققت من خلالها نجاحًا كبيرًا. 
 

 

وتقول كلمات أغنية “الدهب”: “قالوا الدهب اللي بيلمع عمره ما بيصدي ياما نصحنا ما قولنالك قولنالك هدي لفيت الدنيا أهو وجيتلي وهتبوس على يدي مش كان من الأول إحنا استغنينا عيني علي اللي بيتجرأ لما
 

بيطرق اتهور مسمعش اتهور معرفش يفرق النية اللي متبقاش سالكة دايمًا بتغرق مش كان من الأول إحنا استغنينا.. ما إحنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا مالك واقف متكدر الله لا يقدر
 

هو كلامنا ده بيخدر قدر تتقدر كنت الحيلة المتصدر للناس متصدر مش كان من الأول إحنا استغنينا ما إحنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا.

مقالات مشابهة

  • اعتدى على سائحة وأمسك ساقها.. 6 أشهر مع الشغل لمتحرش الإسكندرية
  • ارتكبت 6 وقائع.. حبس عصابة سرقة السيارات والموتوسيكلات في منشأة ناصر
  • "واشنطن بوست": آلاف قضايا التحرش بقاصرين في أوساط الشرطة الأمريكية
  • هشام عاشور يكشف سبب انفصاله عن نيللي كريم
  • أول تعليق من عصام صاصا بعد تنازل زوجة الضحية عن مقاضاته
  • مبروك لزينة العرايس".. لطيفة تهئى شيرين عبد الوهاب بخطبتها
  • دوسي على كرامتي هو ما عجّل بدفن قيمتي
  • انهيار سبيسي على الهواء بعد بيع منزله بسبب ديونه وقضاياه الجنسية .. فيديو
  • ياسمين عبدالعزيز مفاجأة رمضان 2025.. أعمال صنعت نجومية "وحش الكون"
  • لميس الحديدي تكشف إصابتها بالسرطان وسبب إخفاء مرضها