شوق الفنان تامر حسني المتابعين عبر حسابه الرسمي بموقع تداول الصور والفيديوهات «إنستجرام» لعمل غنائي جديد خلال الساعات القليلة الماضية، حيث من المقرر طرحه ضمن أعمال صيف 2024.

وشارك تامر حسني صورته بالجيتار على «إنستجرام»، وعلق عليها قائلا: «لقيت اللحن اللي بدور عليه وأنا فرحان بيه أوي، الصورة اللي من التالتة دي لزوم الشقاوة، نهاركم عسل».

View this post on Instagram

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

آخر أعمال تامر حسني

ويشار إلى، أن آخر أعمال تامر حسني تعاونه مع النجمة الصاعدة مها فتوني في أغنية 30 حياة، التي حققت نجاحا كبيرا عبر المنصات الرقمية.

وتعاون تامر حسني في أغنية 30 حياة مع الفنانة مها فتوني، كلمات تامر حسني ومؤمن راجح، وإخراج تامر حسني، ألحان مودي منير، وتوزيع كريم أسامة.

وتتضمنت كلمات أغنية 30 حياة للفنان تامر حسني ومها فتوني: «إنتي الوحيده اللي عارفه مفتاح قلبي فين، وإنت اللي لو قربلي هم بتبعده، بتحسي بيا في أي وقت بكون حزين، طب ما إنت قلبي في عز زعله بتسعده، إنتي الحياه بالنسبه ليا واللي فيها

مش عايزة أعيش لو ثواني مش هشوفك فيها، خد مني عمري يارب كله وإديها، وأنا لو هعيش 30 حياة هفديك بيها، جنبِك أنا بقيت حد تاني أنا معرفوش، وأنا حبيت كل حاجة أولها معاك».

اقرأ أيضاًتامر حسني يشوق جمهوره: بقالي 6 ساعات قاعد بلف حوالين فكرة

صورة نادرة لـ والدة تامر حسني في عيد الأم.. والجمهور يرد: «أنت نسخه منها»

تامر حسني خرج عن صمته بعد انتقادات إعلانه عن شيبسي.. وياليته!!

المصدر: الأسبوع

كلمات دلالية: تامر حسني أخر أعمال الفنان تامر حسني أعمال تامر حسني الفنان تامر حسني النجم تامر حسني آخر أعمال تامر حسني تامر حسني 2024 ألحان تامر حسني صيف 2024 تامر حسنی

إقرأ أيضاً:

حفلات عيد الأضحى 2024| تامر حسني مع جمهوره في القاهرة

يحيي الفنان تامر حسني في موسم حفلات صيف 2024، في مدينة الشيخ زايد، والتي تضم عددًا كبيرًا من نجوم الغناء العربي على مختلف مسارح الدول العربية 

موعد حفل تامر حسني في الشيخ زايد يونيو 2024

 

يقام حفل تامر حسني في 17 يونيو القادم، داخل أحد المتنزهات الشهيرة في مدينة الشيخ زايد، وتم طرح التذاكر عبر الموقع الإليكتروني الخاص بها.

 

أسعار تذاكر حفل تامر حسني في مدينة الشيخ زايد 

جاءت أسعار التذاكر على 3 فئات : الأولى بـ 950 جنيها، الثانية بـ550، الثالثة بـ350 جنيها.

 

 أغنية تامر حسني ماوحشتكيش

 

 

 

كان قد طرح تامر حسني حديثًا كليب “ماوحشتكيش”، الذي سجل أكثر من 27 مليون مشاهدة، وتقول كلماتها “شكل المكان زي ما كان متغيرتش حاجات كتير شايف بعيني ذكريات من قلبي حبيتها بضمير أجمل سنين أنا عيشتها كانت هنا كل اللي ناقص في المكان إنتي وأنا وتفاصيل كتير مش ممكن أحسها من غيرك .. معقول أكون موحشتكيش !!؟ من يوم بعادنا مش بعيش رغم الفُراق مفارقتنيش عندك خلاص واقفه الحياه من بعد حضنك حضني مات .. وكلامي يشبه للسكات فاضلي منك ذكريات .. ذكريات .. آه واللي فاضلي مني آه بيلف صوتك في المكان لسه صورنا على الرفوف وكلام كتبته من زمان وضحكتك بين الحروف إسمك حبيبتي في كل لحظة أنا بنطقه إحساس بعادك كل يوم أنا برفضه ولا عمر قلبي في يوم هيحس بواحده تانيه غيرك .. معقول أكون موحشتكيش !!؟ من يوم بعادنا مش بعيش رغم الفُراق مفارقتنيش عندك خلاص واقفه الحياه من بعد حضنك حضني مات .. وكلامي يشبه للسكات فاضلي منك ذكريات .. ذكريات .. آه واللي فاضلي مني آه”.

أغنية مع السلامة يا مدرستي من كرنفال المدارس

بجانب أغنية “مع السلامة يامدرستي”، التي قدمها ضمن كرنفال المدارس الذي أطلقه احتفالا باسنتهاء الموسم الدراسي، وحققت أكثر من مليون مشاهدة، وتقول كلماتها “مع السلامه يا مدرستي مع السلامه يا كراستي مع السلامه يا فصلي الجميل هتوحشيني يا مدرستي مع السلامه يا أستاذي مع السلامه يا أستاذتي ناجحين والفرح كبير ومحققين الأماني ونشوفكم على خير بعد سنه هنا من تاني على أحلى أيام وصحه وسلام 2x يا صاحبي اوعى تنساني أنا هستغلك يا أجازتي ومش هضيع أنا وقتي أيوه هلعب كتير وبرضو هصمم أنجح في رياضتي وهنمّي كل إهتماماتي وطموحاتي وأقوي إرادتي ناجحين والفرح كبير ومحققين الأماني ونشوفكم على خير بعد سنه هنا من تاني 2x على أحلى أيام وصحه وسلام 2x يا صاحبي اوعى تنساني”.

 

 

 

 

مقالات مشابهة

  • بعد الإعلان رسميًا عن النبأ.. ليلى عبد اللطيف تتوقع خطوبة شيرين عبد الوهاب يناير الماضي
  • عزيز الشافعي يوجه رسالة لجمهوره بعد تكريمه في فرنسا
  • سيمون تحيي ذكرى ميلاد والدتها بهذه الطريقة
  • أفلام عيد الأضحى 2024.. محمد لطفي يستعد لعرض أولاد رزق 3 بهذه الطريقة «صورة»
  • تعرف على أسعار حفل تامر حسني بثاني أيام عيد الأضحى 2024
  • تامر حسني وبسمة بوسيل يحتفلان بتخرج ابائهما من المدرسة على أنغام قدها
  • خلال شهر..تامر حسني يقترب من 2 مليون مشاهدة بـ "قدها"
  • في أقل من شهر..تامر حسني يتخطى المليون مشاهدة بـ "مع السلامة يا مدرستي"
  • عبير نعمة| مشاهدات أغنية "لعندو بروح" في أسبوعين
  • حفلات عيد الأضحى 2024| تامر حسني مع جمهوره في القاهرة