هاجم مرتضى منصور رامز جلال والبرنامج الخاص به، حيث سأل خلال تواجده أمام مجلس الدولة ممثلات مصر هو في كدة هو أنتم هونتوا على نفسكم وبلغت أستاذ أشرف زكي إزاي رامز يضحك العالم علينا.

سقط من المصعد.. تفاصيل مأساوية في وفاة طفل بالجيزة جريمة مع انطلاق مدفع الإفطار.. تحقيقات النيابة في إنهاء حياة عامل الجيزة دفاعا عن والدته.

. لغز مقـ.تل مالك العقار على يد شاب في الجيزة إصابة 4 أشخاص في سقوط أسانسير بفيصل مرتضى منصور يعرض صور صادمة لـ رانيا يوسف

وقال مرتضى منصور، هي الحاجات دي فيها هزار، عبدالناصر زيدان ايده اتكسرت هو ده هزار، واللي بنشوفه - من آمن العقاب - أولا الصور اللي بتتنشر تفطر الناس، تروح أي كوافير تشوف البنات بتتعلم إيه من اللي بتشوفه.

وتابع مرتضى منصور لـ صدى البلد، دي صورة جت على التلفزيون للفنانة رانيا يوسف في رمضان ده يحصل إزاي، في إعلان على المحور متعلق والناس بتشوفه في رمضان، وإزاي يحصل كدة اصلا والناس هتفطر على الصورة.

وأكد مرتضى منصور، الإعلان على محور 26 يوليو في رمضان والناس كلها بتشوفه طيب إزاي كدة تظهر رانيا يوسف بصورة زي دي، اللي لما قبل كدة راحت النيابة قالت لا مكنتش اقصد.

ونظرت المحكمة الإدارية العليا بمجلس الدولة اليوم قضية بطلان انتخابات مجلس إدارة نادي الزمالك الحالي وتم إحالتها للاختصاص، حيث أكد المستشار مرتضى منصور أن هناك حكما من محكمة الجنايات بأن عضوية هانى العتال عضو مجلس إدارة نادي الزمالك مزورة.

وقد تدخل المستشار مرتضى منصور رئيس النادى السابق، وأكد الجلسة الماضية إن أموال النادي تم الحجز عليها من قبل ممدوح عباس وأخذوا نصف مليار جنيه، مؤكدا أن وزير الشباب والرياضة طلب منه الحصول على قرض ليسدد ديون النادي وهو رفض ذلك.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: مرتضى منصور اشرف زكي المستشار مرتضى منصور رانيا يوسف مرتضى منصور رئيس النادي السابق مرتضى منصور

إقرأ أيضاً:

الفنانة أسمهان توفيق: أين حياء المرأة وينه؟ .. فيديو

خاص

انتقدت الفنانة، أسمهان توفيق، لبس المرأة في هذا التوقيت، واعتبرته أنه أصبح ترند.

وقالت “توفيق” خلال ظهوره في برنامج “جرس” : أنتي شايفه كمية العُري بين النساء الآن ؟.. تقولي حسبي الله ونعم الوكيل، المشكله زوجها ماشي معاها ورجولها وصدرها طالع وهو مستانس حتى النخوة اللي كانت موجودة عند الرجل إن هذا لحمه وعرضه ما عادت موجودة!”.

وأشارت إلى أن المجتمع كله تغير، اللي تلبس من غير بطانة أصبح ترند، وتسألت “أين حياء المرأة.. وينه؟ ”

https://cp.slaati.com//wp-content/uploads/2024/06/4GsA_-c-Vl2AFHYr.mp4

مقالات مشابهة

  • وفيات الأحد .. 16 / 6 / 2024
  • مفيش كده .. أجدد أغاني محمد رمضان على يوتيوب
  • محمد رمضان يطرح أغنية «مفيش كده» تزامنا مع عيد الأضحى
  • حاج مصري مشيدا بالمملكة: كل اللي بتفكر فيه تلاقيه قدامك.. فيديو
  • مفاجأة عن قاتل أحد عسكريي الجيش.. إليكم ما كشفه عنه (صورة)
  • مصر.. رئيسة "محبي الأشجار" تكشف مفاجأة صادمة بشأن ظاهرة القطع (فيديو)
  • باسل عادل: الإخوان سرقوا ثورة يناير (فيديو)
  • "هبطل كورة بسببكم".. لاعب الزمالك يشن هجومًا على الإدارة
  • الفنانة أسمهان توفيق: أين حياء المرأة وينه؟ .. فيديو
  • يوسف حسن لمجلس إدارة الزمالك: حسبنا الله ونعم الوكيل في كل ظالم