تحدثت الفنانة سحر رامي عن علاقتها بالراحل حسن الامام:' فات ٩ سنين كل ما افتكر المدة ببقي مش مصدقة أنهم ٩ سنين قد إي العمر ببجري بسرعة أوي أما فاكرة كل حاجة كأنها امبارح".


كشفت حقيقة مقولة عدم نجاح زواج الفنانين خلال حوارها مع الإعلامية إنجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي  :' احنا حالة وفي ناس كتير ناجحة بس احنا عشان تحت الأضواء والفنانين عندهم حس مرهف لكن لما بتكون العلاقات مش وقتية ومش اتنين قابلوا بعض في فيلم أو مسلسل فحبو بعض وبعد المسلسل بيسيبوا بعض، حدوتي مش كده أنا وحسين دماغنا مختلفة علشان كده كنا مستمرين مع بعض بس طبعا ربنا مش رايد.


وتحدثت عن عدم احتفالها بعيد ميلادها بعد رحيله:' خلاص الموضوع ده انا فاكرة بس التاريخ ده، لكن الموضوع انتهى أنا حتى شيلت التاريخ.

أضافت خلال حوارها مع الإعلامية إنجي هشام:' مبصدقش أن الفيلم نجح الفيلم نجح جدا وعمل نقلة في استخدام المجاميع في السينما وهاجمونا ساعتها والأغنية نجحت أو ي وأحمد زكي كان في احلى حالاته ورغدة كانت رهيبةؤ ونا مكنتش هعمل الدور كان في اتفاق أننا هنعمل جروب فني لكن مش همثل، لكن لما جينا انتجنا خيري بشارة أصر اني هعمل الدور وقال لحسين مالكش دعوة ومكنش معانا فلوس كتير كنا عايزين ننجح مش هنتهاجم.

 

وكشفت حقيقة هجومها على الفنان هيثم أحمد زكي بسبب نيته في عمل جزء ثان من فيلم " كابوريا" قائلة:' الحكاية مجاش كده انا فوجئت أن حد بيكلمني فون بيقولي انتي هترفعي قضية على هيثم احمد زكي عشان هيعمل جزء تاني من كابوريا، الكلام ده سمعته من واحد صحفي،. قلتله هو فين الكلام ده هو هيعمل جزء تاني، أنا مش من حقي اقاضيه الجزء التاني ملك عصام الشماع ككتابة، لكن لو اتاخد حتة من الفيلم أو حته من الأغنية بيتاخد عليها فلوس لأن دي حقوق ودا انتاجي لكن لو اتعمل جزء تاني أنا مش طرف في الموضوع.

 

المصدر: بوابة الفجر

إقرأ أيضاً:

"حالتي كان ميؤوس منها".. رشا سامي العدل تكشف عن تعرضها لوعكة صحية

صرحت رشا ابنة النجم الراحل سامي العدل عن تفاصيل تعرضها لأزمة صحية شديدة مفاجأة خلال الأيام الماضية، والتي أدت لنُقلها إلى أحد المستشفيات، مشيرة أن حالتها الصحية كان ميؤوسا منها.

 

وكشفت رشا سامي العدل عن صورة التقرير الطبي الخاص بها، عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” مهلقة قائلة: “بوست توضيحي علشان مش ملاحقة أرد على كل الناس غصب عني سامحوني.. يوم الخميس صحيت بألم فظيع في صدرى ذراعي وإحساس بالشلل فعليًا وشبه قاطعة نفس وفجأة جالي هبوط ووقعت ضغط 70/40 وتم نقلي إلى مستشفى في وضع شديد الخطورة منها بـ إسعاف مجهز إلى مستشفى تخصص قلب حالتي شبه ميؤوس منها”.

 

وأردفت: “جلطة مكتملة في جدار القلب وسدد كامل في الشريان التاجي الأيمن، وتم إبلاغ أمي وبنتي إني هموت في خلال الساعة حرفيًا مش بهزر وسمعت بودني، ابتديت اتشاهد وأقرأ كل القرآن اللي حفظاه، خايفة، لكن راضية بمشيئة ربنا وبمعجزة من ربنا سبحانه وتعالى كتبلي عمر جديد، والشريان التاجي فجأة فتح نسبة 1% اللي هي لا تُذكر أصلًا كانت سبب أني أعيش وكل الدكاترة بالإجماع استغربوا من حالتي في سني ده”.


وتابعت رشا: “مؤخرًا أنا اتحطيت تحت ضغوطات كتير صعبة ومؤلمة من وفاة أخويا الصغير لـ غربتي في دبي لـ خسارة شغلي لـ مشاكل عائلية وشخصية لـ اكتئاب حاد وكتمت جوايا فوق احتمالي، ومن هنا أحب أقول لكم أن الإنسان ضعيف قوي وهش مفيش حاجة تستاهل وربنا لا يوريكم اللي أنا شوفته أبدًا لا فيكم ولا في حد بتحبوه.. في الأيام المفترجة دي أتمنى الناس اللي بتحبني تدعي لي لأني في قمة اكتئابي وبـ أمر بفترة موجعة جدًا في حياتي من كل النواحي”.

 

وأضافت: “شكرًا لكل الناس اللي وقفت جمبي واتخضوا عليا على رأسهم أمي وولادي، عمي محمد روح قلبي اللي حضر في التو واللحظة وشوفت خوفه وخضته عليا في عينيه، عمي جمال رغم وجوده خارج مصر كان متابع ثانية بـ ثانية، عمي مدحت ووجع قلبه عليا، عمتي أغلى إنسانة في الدنيا على قلبي وحتة مني عمي رمزي الجميل، والد ابنتي الأصيل إيهاب طبوزادة اللي جيه على ملا وشه من السفر مخصوص، أخويا خالد والدته ماجدة نورالدين وخطيبته هنا.. ولاد وبنات ومراتات عمامي كلهم طبعًا”.

 

واختتمت رشا سامي العدل قائلة: “مقدرش اتجاهل أبدًا نقيبي دكتور أشرف زكي أخويا وصديقي اللي قلب الدنيا علشان ينقذني في أسرع وقت ممكن، ومنير مكرم اللي كان أول واحد يحضر علشان ينقلني للمستشفى المناسبة لحالتي”.

مقالات مشابهة

  • "حالتي كان ميؤوس منها".. رشا سامي العدل تكشف عن تعرضها لوعكة صحية
  • تعرف على موعد عرض فيلم "عصابة عظيمة" على منصة نتيفليكس
  • موعد ومكان عرض مسرحية «عامل قلق» لـ سامح حسين
  • الصادق: لمحاسبة المشاركين في فضيحة الـوودن بايكري
  • «تاني تاني» أعلى فيلم عربي تحقيقا للإيرادات بالسعودية في الأسبوع الجاري
  • "تاني تاني" يقفز فى شباك التذاكر السعودي ويقترب من 32 مليون جنيه
  • سحب فيلم تاني تاني من شباك تذاكر دور العرض
  • كايروكي يلتقي جمهوره في مهرجان "ليالي مصر".. الموعد والمكان
  • فريدة سيف النصر: كنت أتمنى المشاركة في فيلم «أهل الكهف»
  • إسماعيل فرغلي: أحلم بتنفيذ فيلم عن اقتراب يوم القيامة.. والأزهر أجازه لي