ثقافة وفن، مشاهدات أغنية كعبك عِلي لـ رامي صبري خلال 3 أيام،سجلت الأغنية الجديدة للفنان رامي صبري “كعبك عِلي” أكثر من 300 ألف مشاهدة، وذلك خلال .،عبر صحافة مصر، حيث يهتم الكثير من الناس بمشاهدة ومتابعه الاخبار، وتصدر خبر مشاهدات أغنية "كعبك عِلي" لـ رامي صبري خلال 3 أيام، محركات البحث العالمية و نتابع معكم تفاصيل ومعلوماته كما وردت الينا والان إلى التفاصيل.

مشاهدات أغنية "كعبك عِلي" لـ رامي صبري خلال 3 أيام

سجلت الأغنية الجديدة للفنان رامي صبري “كعبك عِلي” أكثر من 300 ألف مشاهدة، وذلك خلال 3 أيام من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”.

تفاصيل أغنية رامي صبري كعبك علي

الأغنية من كلمات تامر حسني، ألحان رامي صبري، توزيع جلال حمداوي، وتقول كلماتها “سألونى .. حبيبى ياما سألونى فى أحلى مِنك ف عيونى ؟ سألونى .. حبيبى ياما سألونى فى أحلى مِنك ف عيونى؟ أنا قُلت لا لا لا لا طبعا ً مفيش أحلى مالقتش ف الدنيا حد ف جمالك ده انت كعبك علي جامِد وأكدتلي حظى جه من السما يوم ما قربتلي من يومى .. ب أحِبك من يومى وأنت اللى بِتحليلى يومى فى حد وإنت معاه تنسىّ الحياه وياه قصدي عليك إنت مالقتشي زيك لا إنت كعبك علي جامد وأكدتلي حظي جه من السما يوم قربتلى ”

رامي صبري ملك الفرفشة 2023

كان قد طرح رامي صبري حديثًا أغنية “ملك الفرفشة”، الأغنية من كلمات تامر حسين، ألحان رامي صبري، وتقول كلماتها: “ياملكِ الفرفشه والروقان والنعنشه قبلك دُنيتى كانت صورة مِنغمشه عمايلك مُدهشه معششه فى قلبي أعمل ايه ؟ تضحكلى الضحكه أروق وأصفىّ تعدِل مزاجى قوام إنت إخترعت إزاى وصفه بتجمِل الأيام ياخاطفنى حتة دين خطفه يابو أحلى كلام أنت اللى وجودك يبسِطنا ده كلام خلاص معروف ده انت مهنينا مسيطنا وخرجت ع المألوف خليتنا ف السما عليتنا إتفضل شوف”.

أغنية رامي صبري يمكن خير

كان قد حقق رامي صبري نجاحًا لافتًا بأغنية “يمكن خير”، والتي سجلت أكثر من 49 مليون مشاهدة، من كلمات أحمد علي موسى، ألحان رامي صبري.

وتقول كلماتها: “ولا وقته اننا نتحاسب ولا وقته إني ألوم ولا اعاتب إيه إيه هيفيد على اد ماقلبي وجعني وانا شايفك جاي تودعني و ماشي ماشي بعيد يمكن خير ومين يندم على اللي يبيع سنين ويهد أحلامه في يومين ويبيع اوام هنساك واعيش واهو حب راح وخلاص مفيش لهواك مكان ميهمنيش خلص الكلام ولا وقته اننا نتحاسب يمكن خير عشان كان لازم ابعد من زمان انا وانت ميسعناش مكان والبركة فيك موضوعنا مات مبقاش خلاص في معجزات وبلاش نقلب في اللي فات راح عليه ولا وقته اننا نتحاسب”.

35.91.87.219



اقرأ على الموقع الرسمي


وفي نهاية المقال نود ان نشير الى ان هذه هي تفاصيل مشاهدات أغنية "كعبك عِلي" لـ رامي صبري خلال 3 أيام وتم نقلها من بوابة الوفد نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

علما ان فريق التحرير في صحافة العرب بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.

المصدر: صحافة العرب

كلمات دلالية: ايجي بست موعد عاجل الدولار الامريكي اليوم اسعار الذهب اسعار النفط مباريات اليوم جدول ترتيب حالة الطقس یمکن خیر ولا وقته

إقرأ أيضاً:

الأكثر اسمتاعا في مصر.. رامي جمال يحتفل بنجاح أغنية "بيكلموني"

احتفل الفنان رامي جمال، بتصدر  أغنيته الجديدة "بيكلموني"، وذلك من خلال صورة شاركها عبر خاصية القصة القصيرة لحسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.


 

أغنية "بيكلموني" كلمات مودي نبيل، ألحان فارس فهمي، وتوزيع وميكس وماستر وسام عبد المنعم، جيتار أحمد حسين. 

  كلمات أغنية "بيكلموني" لـ رامي جمال

بيطمنوني

الناس عليه بيكلموني

أخباره لسه بيوصلوني

من قلبي ببعتله السلام

وبيسألوني

أيامه لسه بيوحشوني

بالغالي لما يحلفوني

انا ببقى متطمن أوام

بيصبروني

كام صورة لينا يعوضوني

عن طول غيابه عن عيوني

مبقتش متحمل حرام

وفي بالي كلام

جوايا بشيله ونفسي أحكيله ونرجع زي زمان

أنا عيشت أدعيله ولسه باقيله بجد في قلبي مكان

معرفش ظروفه ولما ها أشوفه اللهفة عليا تبان

شاهده الأيام

وسنين إخلاصي دي على أحساسي وعمره عليا ما هان

مانسيتش دقيقة بأي طريقه ونفسي أرجعله عشان

حنيت في غيابه وقلبي أهو سابه محسش أي أمان

بيأكدولي

عني أن سألهم هايقولولي

طول بعده أنا عايش بطولي

والأسم أهو عايش والسلام

وبيوعدوني

وأنا نفسي بس يريحوني

وفي مرة صوته يسمعوني

وأهم حاجه يكون تمام

تفاصيل ألبوم رامي جمال الجديد

 

وفي سياق متصل يذكر أنه قد حقق ألبوم "خليني أشوفك" نجاحًا كبيرًا منذ بداية طرحه وقد انهالت عليه التعليقات الإيجابية وتصدر التريند ويوجد بعض الأغاني تريند رقم 1 على يوتيوب.

 ألبوم "خليني أشوفك" يتكون من 15 أغنية حيث أنه قد طرح الفنان رامي جمال مؤخرًا 13 أغنية لأنه قد سبق وطرح أغنيتان وهما (خليني أشوفك، بقول وأكدب).

مقالات مشابهة

  • مشاهدات أغنية نوال الزغبي "من باريس" خلال 10 أيام
  • على أغنية "بيكلموني"..رامي جمال يروج لحفلة "ليلة النكد"
  • رامي صبري يستعد لطرح أجدد أعماله «Attraction- بالعربي»
  • دويتو عالمي يجمع المصري رامي صبري والأوكرانية اتولوبوف في Attraction بالعربي
  • رامي جمال يكشف عن موعد ومكان حفل ليلة النكد (صورة)
  • رامي صبري يستعد لطرح ديو مع الأوكرانية أتولوبوف 
  • «Attraction بالعربي».. دويتو غنائي يجمع رامي صبري والأوكرانية اتولوبوف
  • رامي صبري يطرح أغنية "القضية مكملة".. تضامنا مع غزة
  • الأكثر اسمتاعا في مصر.. رامي جمال يحتفل بنجاح أغنية "بيكلموني"
  • نوال الزغبي| مشاهدات أغنية "من باريس" في أسبوعها الأول