تصدرت الفنانة شيماء يونس "ترند أكس" وذلك بعد عرض 10 لها من مسلسلي زوجة واحدة لا تكفي ومسلسل بـ "100 راجل" حبث تفاعل الجمهور مع دوري في المسلسلين. 

 

مسلسل "زوجة واحدة لا تكفي" يحقق ردود أفعال جيدة في مصر والوطن العربي كما يتصدر ترند العديد من الدول، وهو المسلسل الذي يجمع كوكبة من نجوم الوطن العربي، أبرزهم هدى حسين وماجد المصري، وسحر حسين، وأيتن عامر، وفاطمة الصفي، وأحمد إيراج، وحمد أشكناني، وعبدالله الطراروة، وليلى عبدالله، ونور الغندور، وزينب بهمن، وسينتيا صموئيل، ونور الشيخ.

 

 

 

 مسلسل زوجة واحدة لا تكفي من تأليف هبة مشاري حمادة، وإخراج علي العلي، وإنتاج جمال سنان، وهو عمل يلقي الضوء على تحديات الحياة الزوجية والأسرية.

 

 

 أما مسلسل بـ "100 راجل" والذي يحقق دور سوزي الذي تلعبه شيماء بونس ردود أفعال كبيرة، من بطولة سمية الخشاب، وسماء إبراهيم، صلاح عبد الله، نانسي صلاح، محمد رضوان، محمود عبد المغني، محمد عبد العظيم، هالة فاخر، وهو من إخراج إبرام نشأت وتأليف محمود حمدان.

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: محمود عبد المغنى الحياة الزوجية ماجد المصري سمية الخشاب محمود حمدان محمد عبد العظيم إبرام نشأت نجوم الوطن العربي لحياة الزوجية مصر والوطن العربي زوجة واحدة لا تكفي

إقرأ أيضاً:

تحرش وسب.. ضبط المتهم بالتعدي على فتاة بالقليوبية (فيديو)

نجحت الأجهزة الأمنية في القبض على المتهم، مندوب مبيعات، البالغ من العمر 35 عاما، على خليفة اتهامه بالتعدي على فتاة بالقليوبية.

وأوضحت المجني عليها: "أنا مبركبش مواصلات عامة بسبب خوفي من التعرض للتحرش من رجالة بلدنا ومرتبي كله ضايع ع اوبر".

وأضافت: "النهاردة الدنيا مكانتش زحمة أو ي ف قولت فيها ايه لما اركب مواصلات ونوفر النهاردة يا حسناء؟، وكالعادة طلع قرار خاطئ تماما، قاعدة ف الكرسيين اللي جنب السواق حاطة السماعات، كل شوية احس بايد بتتحط ع الكرسي بتاعي من ورا ولازقة ف ضهري، بصيت لقيته راجل كبير قولتله ممكن بس ايدك بعد اذنك يا حج، بصلي باستغراب ومتحركش، ف قدمت انا بنفسي قدام، كل شوية ايده بتتحرك مرة تانية إما تشد شعري أو تعمل حاجة غريبة انا مش قادرة احددها، لفيت قولتله بعد اذنك بس يا حج إيديك من عالكرسي، قالي ايه هو انا لمستك انتي فاكراني بعاكسك يعني! قولتله انا مقولتش ان حضرتك بتعاكسني ممكن بس ايدك من عالكرسي؟ راح ماسك الكرسي بايديه الاتنين وقعد يخبط فيه وقالي لا مش هسيبه هو انتي فاكراني قدك وهعاكسك قولتله هو انت بتعمل ايه شيل ايدك من عالكرسي !!! ماليش دعوة قدي ولا لا انا بقولك الكرسي بتاعي ! لقيت ولد جنبه بيقولي انتي بتتكلمي كدا ليه ده راجل قد ابوكي! قولتله خليك ف حالك لو سمحت انا مغلطتش فيه".

وتابعت: "لقيت البطل اللي ف الفيديو اللي تقريبا مستحملش يشوف واحدة راجل كبير ضايقها ف بترد عليه وبدأ يقولي انتي بتتكلمي كدا ايه يا بنت ومن كتر ذهولي وخضتي منها فضلت ساكتة شوية ومجاش ف بالي غير اني اطلع الموبايل اصوره".

مقالات مشابهة

  • تحرش وسب.. ضبط المتهم بالتعدي على فتاة بالقليوبية (فيديو)
  • أحلام تحتفل بتخرج نجلها فاهد: «حبيبي ونور عيني»
  • محمد صلاح العزب يكشف لـ «الأسبوع» حقيقة تحضير مسلسل «سفاح التجمع»
  • لهذا السبب.. سلوى عثمان تتصدر تريند "جوجل"
  • من هي يسرا الجديدي زوجة أمير طعيمة؟
  • بعد زواجها من أمير طعيمة.. يسرا الجديدي تتصدر التريند
  • لطلاب الثانوية العامة.. أدعية تيسير الامتحانات.. تعرف عليها
  • إيناس الدغيدي تثير الجدل بإطلالتها الجديدة
  • ميدو: الجميع توقع خناقة بيني وبين عدلي القيعي.. ولم يكن هدفي أطلع ترند
  • تزوجها بعد شهرين فقط من الطلاق.. من هي يسرا الحديدي زوجة أمير طعيمة