نشر الفنان هشام ماجد صورة جديدة برفقة الفنانة سلمى أبو ضيف عبر حسابه بتطبيق إنستجرام.

وكتب هشام ماجد على الصور :" أعلى نسبتين مشاهدة.

كشف الفنان هشام ماجد عن رأيه في الأعمال الفنية الحالية قائلًا: "بكره الأعمال اللي  بيبقى فيها نجم وكله بيخدم عليه، بحب كل الموجودين له لازمة ومهم في المشهد، وبحاول أعمل كده، وده بيدي للعمل قيمة اكبر، بيبقى فيها هات وخد، يعني لو شفنا فيلم الناظر كلهم بيضحكوا وليهم لازمة، ومكتوب صح والمخرج شريف عرفة بيوزن الفيلم".

 

وقال هشام ماجد، خلال استضافته ببرنامج "أسرار" مع الإعلامية أميرة بدر المذاع على قناة النهار: "شهوتي شراء الجزم وساعات بيبقى مالهاش لازمة وانا وعمرو سلامة فينا الموضوع ده، عندي حوالي ٦٠ جزمة وحاططهم على الأرض، ومراتي بتضايق من ده، بقف في المراية كتير واتأكد اني كويس، مبشوفش نفسي حلو وكتر خير اللي بيشوفني حلو، مبحبش تغيير الشكل والعمليات، الا لو عندك عيب مضايقك اوي، مش زعلان عن احمد فهمي عشان اعاتبه، وهو بيكلمني كتير، وانا اللي مأثر معاه، وطالع معاه ضيف شرف، وانا عندي فيلم في العيد، اسمه  فاصل من اللحظات السعيدة".

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: الفنان هشام ماجد الفنانة سلمى أبو ضيف سلمى ابو ضيف هشام ماجد

إقرأ أيضاً:

منة شلبي تشتري أضحية باسم الراحل نور الشريف..وابنته سارة ترد

وجهت سارة ابنة الراحل نور الشريف رسالة للفنانة منة شلبي، وذلك بعد شراءها أضحية باسم والدها الفنان الراحل نور الشريف، من خلال حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك". 

 

ونشرت سارة صورة توثق شراء الفنانة منة شلبي للأضحية، وعلقت عليها قائلة: "الحلوة  منة شلبي كلمتني من فترة صغيرة وقالتلي إنه ا حلمت بپاپي حبيبي الله يرحمه وقالتلي إنها بإذن الله هتروح الحج وتتصدق لپاپي هناك والحلوة من جوه قبل بره وفيت اللي قالت عليه".

 

وأضافت: "من يومين لقيتها بعتالي الصورة صك أضحية لپاپي وكانت مفاجأة جميلة منه وفي نفس الليلة روحت لبيت پاپي القديم في السيدة زينب وقولتله على اللي عملتيه يا منة حبيبتي مش عارفة أقولك إيه لأنه مفيش كلام يوصف إحساسي باللي إنتي عملتيه ربنا يكرمك ويسعدك دايمًا ويطمن قلبك يا طيبة يا حلوة بحبك جدًا".  

 

منة شلبي تشتري أضحية باسم أشرف مصيلحي

 

و قد أهدت الفنانة منة شلبي، في الأيام القليلة الماضية، أسرة الفنان الراحل أشرف مصيلحي أضحية باسمه، وذلك بعد مرور 10 أشهر من وفاته.

تعليق زوجة الفنان الراحل أشرف مصيلحي 

 

ووجهت المخرجة منال الصيفي زوجة الراحل أشرف مصيلحي الشكر للفنانة منة شلبي، من خلال منشور لها على صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، حيث كتبت قائلة: "الحمد لله على وجود ناس في حياتي كل شويه بيقولولي احنا معاكي وجنبك بالرغم اني مش بشوفهم كتير بس بيحسسوني بأمان كبير قوي".

 

واستكملت: "حقيقي الحمد لله يارب الناس دي رزق ربنا باعتهولي علشان يطبطب عليا وانتي منهم".

 

واختتمت: "ربنا يسعدك يا منة يارب زي ما دخلتي في قلبي السعادة اكيد اشرف حاسس بده دلوقتي شكرًا يا غالية شكرًا".

مقالات مشابهة

  • بهذه الطريقة.. منة فضالي تعايد على جمهورها بمناسبة عيد الأضحى
  • محمد رمضان يطرح أغنية «مفيش كده» تزامنا مع عيد الأضحى
  • منة شلبي تشتري أضحية باسم الراحل نور الشريف..وابنته سارة ترد
  • نجم الهلال يؤدي فريضة الحج برفقة والده وشقيقه .. صورة
  • فيلم "فاصل من اللحظات اللذيذة" يحتل المركز قبل الأخير في شباك التذاكر
  • إيرادات فيلم فاصل من اللحظات اللذيذة في آخر ليلة عرض
  • بعد تصدره مؤشر جوجل.. هشام عاشور يكشف عن تفاصيل دخوله الفن
  • نيللي كريم تتألق بـ إطلالة ساحرة تجمع بين الجرأة والأنوثة
  • تعرف على أول تعليق من سلمى أبو ضيف بعد عقد قرانها
  • هند صبري تهنئ سلمى أبو ضيف بعد عقد قرانها