شارك المطرب تامر حسني عبر حسابه بموقع تبادل الفيديوهات والصور «انستجرام»، فيديو له بصحبة ابنته تاليا، التي اشتغلت مديرة أعماله لمدة 24 ساعة.

كواليس يوم تامر حسني مع ابنته تاليا

ونشر تامر حسني فيديو وعلق عليه قائلا: «قصة الفيديو.. اللي جنبي هو أستاذ عمرو مخرج الحفلة صاحبي وكنا في كلية إعلام مع بعض وفرحت أوي لما شوفته يومها بيخرج حدث مهم كده.

. أما حبيبة قلبي تالية.. جاتلي من أول اليوم قالتلي أنا النهاردة مديرة أعمالك وهتسمع كلامي في كل حاجة، قولتلها حاضر بس الشغل مفيهوش هزار ركزي في كل التفاصيل، قالتلي حاضر وطلعتلي البدلة اللي عجباها وجزمة ضيقه عليا بس هي صممت عليها وأنا قولت حاضر».

تاليا ابنة تامر حسني تختار الأغاني

وأضاف «حسني»: «اختارت لي الأغاني ورتبتهم وماشيه جانبي بقى عامله وش الجد ومش بتهزر قال يعني كده مديرة لحد ما اتكسفت كدة والطفلة اللي جواها اللي بموت فيها ظهرت في الضحكة.. ربنا يحفظك يا حبيبتي و يحفظ كل ولادنا».

عرض هذا المنشور على Instagram

‏‎تمت مشاركة منشور بواسطة ‏‎Tamer Hosny‎‏ (@‏‎tamerhosny‎‏)‎‏

المصدر: الوطن

كلمات دلالية: تامر حسني المطرب تامر حسني تامر حسنی

إقرأ أيضاً:

هل كثرة الذنوب تمنع التوبة؟.. خالد الجندي يجيب - فيديو

كتب - مصراوي:

أجاب الشيخ خالد الجندى، عضو المجلس الأعلى للشئون الاسلامية، على سؤال فتاة يقول: "هل كثرة الذنوب تمنعنى من التوبة، وأحيانًا فى ناس بتشعر إن ربنا لا يتقبلها؟".

وأوضح عضو المجلس الأعلى للشؤون الإسلامية، خلال حلقة خاصة بعنوان "حوار الأجيال"، ببرنامج "لعلهم يفقهون"، المذاع على فضائية "dmc"، اليوم الأربعاء: " لا أحد من الناس يتكلم نيابة عن الله، وبالتالي مش من حق حد يقول ربنا زعلان منك، أنت مين أنت معاك تفويض مثلًا هو جالك وحي مافيش وحي بعد سيدنا النبي عليه الصلاه والسلام فبالتالي ماحدش يتكلم باسم الإله، أمراء الجماعات الإرهابية جريمتهم إيه انهم بيتكلموا باسم الله وكان في مسلسل اللي هو بتاع الحشاشين ده اللي قدمته الشركة المتحدة، كان مسلسل مهم جدا بيوجه الناس لحاجه في منتهى

الأهميه بيقول له انت كل القصة دايرة حوالين واحد أوهم غيره انه معاه مفاتيح الجنة، فهل هناك واحد معاه مفاتيح الجنة أكيد لا وبالتالي كل إنسان يؤخذ منه ويرد".

وتابع: "احتمال الخطأ والصواب وارد من كل إنسان فمافيش حد يمضي على بياض لحد وبالتالي عيب بعض الأولاد في الجيل في الجيل بتاعكم ويعني للأسف عيب البعض ما انا مش بعمم ان هما بيصدقوا كل ما يقعد في السوشيال ميديا بيقبلوا أي خبر من غير تريث أو تثبت ممكن يزعزع ثوابت عندك وثوابت عندي ودي مشكله كبيرة جدا يعني استعدادك لتصديق كل ما يقال ويكتب على السوشيال ميديا بعض الناس فاكرة ان واحد يكون عنده مدونة على النت انه ده سيدنا جبريل اللي بيكتب ده، بعض الناس فاكرة انه مجرد ان واحد بيقول رأيه في مسالة ان ده الإمام الشافعي اللي كتب رأيه الفقهي في المسالة".

مقالات مشابهة

  • تامر أمين: قرار المحكمة الجنائية ضد نتنياهو هز إسرائيل (فيديو)
  • لن تتعرفوا إليه.. إيمينيم يرقص مع ابنته في حفل زفافها!
  • خالد الجندي يوجه رسالة عاجلة للشباب: "لا أحد يتكلم نيابة عن الله" (فيديو)
  • هل كثرة الذنوب تمنع التوبة؟.. خالد الجندي يجيب - فيديو
  • تامر حسني يشيد بمبادرة شبابية لمساعدة أطفال الشوارع والمتسولين «فيديو»
  • حقهم يفرحوا.. تامر أمين يهاجم منتقدي الاحتفالات الزمالكاوية بالكونفدرالية (فيديو)
  • لينك نتيجة الشهادة الاعدادية محافظ الفيوم..خطوات الحصول عليها
  • الزعاق: ٩٠ يوم من الارتفاع التدريجي لدرجات الحرارة … فيديو
  • بفستان زفاف.. ياسمين عبد العزيز تشارك كواليس إعلانها الجديد| فيديو
  • مكانة كبيرة بقلبي.. تامر أمين: الإمارات قدوة يحتذى بها في التطوير (فيديو)