سجلت الأغنية الجديدة للفنانة بهاء سلطان “مارتحناش” أكثر من 700 ألف مشاهدة خلال 4 أيام من طرحها.

الأغنية من كلمات هاني رجب، ألحان إسلام معز، وتقول كلماتها “أصعب حاجة في حياتك تبعد عن اي ناس لو كان البعد راجل كنت قتلته وخلاص لو كان البعد راحة كنا ارتحنا ونسينا بس احنا بقالنا فترة بننام بدموع عنينا  ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا دي قلة راحة غصب عنا مابنهداش ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا وقالوا هننسى بس بجد مابننساش  دايما تيجي النهاية عكس اللي اتمنناه بعد ماتظبط حياتك على حد تكون معاه تيجي الدنيا في ثواني تاخده بعيد عن ايدينا ولا منه فضل معانا ولا منه غريب علينا  ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا دي قلة راحة غصب عنا مابنهداش ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا وقالوا هننسى بس احنا اللي مابننساش”.

كانت آخر إصدارات بهاء سلطان الغنائية من خلال أغنية قبل ما أمشي"، وتقول كلماتها "قبل ما أمشي عايز أسلم عاللي جرحه في قلبي علم ف الندالة كان معلم دكتوراه ف خيبة الأمل اللي ساب ف القلب نغزه لا ملامه و لا مؤاخذه الغلاوه و المعزه سابوا جرح ما يحتمل  تحيه لكل خيبه كل دقة نقص عيبه جايه مالناس القريبه عيني عالدنيا الغريبه  تحيه لكل كدبه الخيانه بجد صعبه لماتيجي من الاحبه جرح يصعب عالأطبه  بلغوه مني سلامي و اعتذاري عن طيابتي عن براءتي عن سذاجتي والخيابه والهبل سابوا جرح ما يحتمل".

المصدر: بوابة الوفد

كلمات دلالية: بهاء سلطان بوابة الوفد أغاني بهاء سلطان

إقرأ أيضاً:

"حالتي كان ميؤوس منها".. رشا سامي العدل تكشف عن تعرضها لوعكة صحية

صرحت رشا ابنة النجم الراحل سامي العدل عن تفاصيل تعرضها لأزمة صحية شديدة مفاجأة خلال الأيام الماضية، والتي أدت لنُقلها إلى أحد المستشفيات، مشيرة أن حالتها الصحية كان ميؤوسا منها.

 

وكشفت رشا سامي العدل عن صورة التقرير الطبي الخاص بها، عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” مهلقة قائلة: “بوست توضيحي علشان مش ملاحقة أرد على كل الناس غصب عني سامحوني.. يوم الخميس صحيت بألم فظيع في صدرى ذراعي وإحساس بالشلل فعليًا وشبه قاطعة نفس وفجأة جالي هبوط ووقعت ضغط 70/40 وتم نقلي إلى مستشفى في وضع شديد الخطورة منها بـ إسعاف مجهز إلى مستشفى تخصص قلب حالتي شبه ميؤوس منها”.

 

وأردفت: “جلطة مكتملة في جدار القلب وسدد كامل في الشريان التاجي الأيمن، وتم إبلاغ أمي وبنتي إني هموت في خلال الساعة حرفيًا مش بهزر وسمعت بودني، ابتديت اتشاهد وأقرأ كل القرآن اللي حفظاه، خايفة، لكن راضية بمشيئة ربنا وبمعجزة من ربنا سبحانه وتعالى كتبلي عمر جديد، والشريان التاجي فجأة فتح نسبة 1% اللي هي لا تُذكر أصلًا كانت سبب أني أعيش وكل الدكاترة بالإجماع استغربوا من حالتي في سني ده”.


وتابعت رشا: “مؤخرًا أنا اتحطيت تحت ضغوطات كتير صعبة ومؤلمة من وفاة أخويا الصغير لـ غربتي في دبي لـ خسارة شغلي لـ مشاكل عائلية وشخصية لـ اكتئاب حاد وكتمت جوايا فوق احتمالي، ومن هنا أحب أقول لكم أن الإنسان ضعيف قوي وهش مفيش حاجة تستاهل وربنا لا يوريكم اللي أنا شوفته أبدًا لا فيكم ولا في حد بتحبوه.. في الأيام المفترجة دي أتمنى الناس اللي بتحبني تدعي لي لأني في قمة اكتئابي وبـ أمر بفترة موجعة جدًا في حياتي من كل النواحي”.

 

وأضافت: “شكرًا لكل الناس اللي وقفت جمبي واتخضوا عليا على رأسهم أمي وولادي، عمي محمد روح قلبي اللي حضر في التو واللحظة وشوفت خوفه وخضته عليا في عينيه، عمي جمال رغم وجوده خارج مصر كان متابع ثانية بـ ثانية، عمي مدحت ووجع قلبه عليا، عمتي أغلى إنسانة في الدنيا على قلبي وحتة مني عمي رمزي الجميل، والد ابنتي الأصيل إيهاب طبوزادة اللي جيه على ملا وشه من السفر مخصوص، أخويا خالد والدته ماجدة نورالدين وخطيبته هنا.. ولاد وبنات ومراتات عمامي كلهم طبعًا”.

 

واختتمت رشا سامي العدل قائلة: “مقدرش اتجاهل أبدًا نقيبي دكتور أشرف زكي أخويا وصديقي اللي قلب الدنيا علشان ينقذني في أسرع وقت ممكن، ومنير مكرم اللي كان أول واحد يحضر علشان ينقلني للمستشفى المناسبة لحالتي”.

مقالات مشابهة

  • بهاء سلطان| مشاهدات أغنية "تنزل فين" خلال 24 ساعة على يوتيوب
  • بهاء سلطان يطرح أغنية جديدة بمناسبة عيد الأضحى 2024
  • بهاء سلطان يطرح " هتنزل فين" احتفالا بعيد الأضحى.. فيديو
  • تزامنًا مع عيد الأضحى.. بهاء سلطان يطرح "ننزل فين"
  • بهاء سلطان يطرح أغنية «ننزل فين» تزامنا مع عيد الأضحى
  • محمد رمضان يطرح أغنية «مفيش كده» تزامنا مع عيد الأضحى
  • "حالتي كان ميؤوس منها".. رشا سامي العدل تكشف عن تعرضها لوعكة صحية
  • جلطة في جدار القلب.. رشا سامي العدل تنجو من الموت بمعجزة
  • هيثم شاكر| إجمالي مشاهدات أغنية "يوم ماتفارق" في 4 أيام
  • عمرو دياب| مشاهدات أغنية الطعامة خلال 24 ساعة