نشر لاعب النادي الأهلي محمود كهربا على صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي انستجرام حالة له عبر فيها عن إحدى اهدافه.

وكتب كهربا: هدف من أهم اهدافي في الدنيا دي وبحاول اطبقه في حياتي قدر الامكان ، هو اني ابقي في حالي ، لا احب اعرف حاجة عن حد ، ولا حد يعرف عني حاجة غير اللي انا محتاج يعرفه بس... حياة كدة هادية وبعيد عن الناس وحواراتهم وتعكير المزاج واعيش في سلام نفسي عظيم مع حالي ونفسي واموري اللي محتاجه اركز فيها اكثر من الناس.

يذكر أن خبيرة الأبراج عبير فؤاد حذرت كهربا من المشاركة في مباراة العودة بسبب تاريخ إقامة المباراة.

وأكدت أن كهربا لا يمتلك حظوظًا كبيرة هذه الفترة، وأنه وفقًا لمنزل الحظ لبرجه، فإنه سيحصد حظوظًا واسعة، في النصف الثاني من شهر مايو المقبل، موضحة أن ردود أفعاله على ما يحدث له وانفعالاته ستفقده كثيرًا من الحظوظ.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: النادي الأهلي النادي الأهلي محمود كهربا لاعب النادي الأهلي محمود كهربا محمود كهربا

إقرأ أيضاً:

"عندي عقود والتزامات".. عصام صاصا يوجه رسالة للجمهور

 

وجه مطرب المهرجانات الشهير عصام صاصا رسالة لجمهوره، من خلال منشور له عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، وذلك بعد تعرضه لانتقادات كثيرة بسبب إحياءه حفلات غنائية في الفترة الأخيرة، رغم أنه متسبب في حادث دهس شاب على الطريق الدائري.


كتب "صاصا":"بسم الله الرحمن الرحيم.. ربنا وحده يعلم أنا بكتب الكلام دا، وأنا عامل ازاي وفيا أيه.. أنا بقالي أكتر من شهر قاعد من غير شغل، ومعنديش أي حاجه أعملها، غير أني قاعد، وما باليد حيلة، مستني قضاء ربنا سبحانه وتعالى، ومحدش هيفهم أو هيحس بالموضوع غيري، أنا مطلعتش اتكلمت وعدت وزدت في الموضوع كتير، ومحدش شافني حتى بفيديو قلت أي كلمة خالص، لكن عندي شغلي وعندي عقود والتزامات، لما أعملها وأخلصها يا إما هدخل في قصة تانية.. أنا مش قدها، وشرط جزائي".

وأضاف: "أنا هنزل شغلي وهشتغل، لأني مش بإيدي أي حاجة غير إني أعمل كده، أنا عندي أمي وأخويا وعندي مراتي وابني، وفرقة فيها أكتر من 35 شخص في رقبتي أنا شاب لسه ببدأ حياتي، ولسه بقول يا رب.. مصاريف البيت والأقساط والحاجات دي كلها اللي أنتم متعرفوش عنها حاجة، مين اللي هيدفعها، أنا طالع أتكلم لأن ما باليد حيلة غير أنكم لازم تفهموا إن كل اللي بتسمعوا مش صح، الفلوس والقصور والعربيات، كل ده مش صح، وحال الناس اللي شغالين معايا، كل دول حالهم، واقف بسببي أنا كل دول ليهم بيوت وعيال ودنيا تانية خالص".

وتابع:"انا عارف ومتاكد ان ربنا مش هيورينا الشر ومش هيوريني اي حاجه وحشه ده ابتلاء من عند ربنا سبحانه وتعالي وانا راضي ب كل حاجه ومش هقول غير الحمدلله علي كل شئ والحمدلله واللي ربنا كاتبهولي هشوفوا.. سوا خير أو شر محتاج من كل الناس اللي بتحبني تدعيلي من قلبها بجد انا عمري ما كنت شخص مؤذي وعمري ما كنت شخص وحش مع حد.. ربنا كبير..وحشتوني أو ي يا احلي جمهور في الدنيا  عصام صاصا".

مقالات مشابهة

  • محمود ياسين: شخصية إبراهيم في «محارب» ممتعة لأي ممثل.. فيديو
  • يوسف عمر يكشف عن صعوبات شخصيته بمسلسل «أعلى نسبة مشاهدة».. فيديو
  • ياسمين صبري تتألق بأحدث ظهور لها
  • "عندي عقود والتزامات".. عصام صاصا يوجه رسالة للجمهور
  • عصام صاصا يبرر عودته للغناء.. «عليا أقساط ومستني قضاء ربنا»
  • "الأهلي مختلف".. كهربا يوجه رسالة خفية إلى شيكابالا
  • "أنت نضيف وسالك".. إمام عاشور يفاجئ كهربا برسالة مثيرة
  • إلهام شاهين: الإعلام بيسلط الضوء على التوافه والفنان مش فستان !
  • حمو بيكا يوجه رسالة للمتنمرين على صورته بهذه الطريقة
  • أتمنى تقديم فيلم عن معاناة أهلنا في غزة.. تصريحات أحمد حلمي بمنتدى الإعلام العربي